ابزارهای دسترسی

پورتال مشتریان

فارسی

|

English

حسابگر در فروشگاه

راهکار فروشگاهی شایگان‌سیستم مناسب شرکت‌ها، صنوف و مراکز فروش مانند سوپر‌مارکت‌ها و فروشگاه‌ها و امور مالی شخصی می‌باشد. در این راهکار می‌توانید بدون نیاز به دانش حسابداری کلیه عملیات خود اعم از صدور فاکتور خرید، فروش، تعدیل انبار، دریافت و پرداخت، صدور چک دریافتی و پرداختی و … را به آسانی انجام داده و سیستم اسناد حسابداری عملیات را بصورت اتوماتیک ثبت می‌کند. ارتباط مستقیم برنامه با دستگاه کارت‌خوان بانکی، تولید و چاپ بارکد، مدیریت ارسال کالا، تعیین نمایندگان فروش و … از دیگر قابلیت‌های این راهکار میباشد. در راهکار فروشگاهی میتوان با استفاده از قابلیت‌های تخته کلید اعداد، نمایش عکس کالا در فاکتور و استفاده از مانیتورهای تاچ اسکرین، سرعت کار با برنامه را افزایش داده و درصد خطای کاربری را به میزان زیادی کاهش داد. گزارشات عمومی حسابداری، حجم خرید و فروش، مانده حساب‌های اشخاص، گزارشات دارایی شامل گزارش فصلی خرید و فروش، ارزش افزوده و … راهگشای مدیریت جهت ارزیابی دقیق از عملکرد کسب و کار خود می‌باشد و موجب میشود مانده حساب‌ها و موجودی کالا را به لحظه کنترل نمود.

دسته بندی و تعریف اطلاعات اولیه و طرف حساب‌ها

تعریف شرکت و حساب‌ها در درختواره حسابداری مطابق چارت مراکز فروش و حسابداری استاندارد، تعریف مشتریان و اشخاص با اطلاعات جزیی، ثبت مانده اول حساب‌ها و سند افتتاحیه هنگام ورود اطلاعات به نرم‌افزار.

تعریف و گروه‌بندی کالاها

تعریف کالا با امکان تعیین ویژگی‌های جزیی برای هرکالا مانند مالیات بر ارزش افزوده، تعیین سطح قیمت، تخفیف پیش فرض، تعریف انبار، ثبت مانده ریالی و تعدادی هر کالا در انبار.

فاکتور خرید

می‌توان فاکتور خرید را همراه با امکانات متنوع صادر نموده و برنامه به طور خودکار موجودی انبار را بروز نموده و اسناد حسابداری را صادر می‌نماید. همچنین امکان تغییر نحوه صدور سند حسابداری مربوطه با استفاده از عطف اسناد وجود دارد.

فاکتور فروش و فروش سریع

می‌توانید فاکتورهای فروش را همراه با امکانات متنوع ثبت نموده، سیستم اسناد حسابداری آنها را به صورت اتوماتیک صادر می‌کند و فاکتور را با روش‌های نقدی، کارت‌خوان، قسطی و چک تسویه نمود و یا به صورت نسیه طرف حساب را بدهکار نمود. همچنین میتوان جهت صدور فاکتور با سرعت بیشتر و تجمیع فاکتورهای روزانه، از فاکتور فروش سریع استفاده نمود.

ثبت فاکتورهای مرجوعی (برگشت از خرید و برگشت از فروش)

برگشت شماری از کالاها و یا کل اقلام فاکتورهای خرید و فروش و به‌روز شدن موجودی انبار به صورت اتوماتیک.

استفاده از منوی کلید کالاهای پرفروش و تخته کلید اعداد

در راهکار فروشگاهی با اقدامات زیر میتوان سرعت ثبت فاکتور را افزایش داد:

  • پیوست عکس برای هر کالا و استفاده از منوی کالاهای پرفروش در جهت‌های قابل تعریف با انتخاب کالا توسط عکس
  • استفاده از تخته کلید اعداد جهت پرنمودن اعداد فاکتور با لمس اعداد
مدیریت ارسال کالا

با استفاده از امکان ارسال کالا می‌توان کالاهای موجود در فاکتور را توسط راننده و خودرو تعیین‌شده ارسال نمود.

دریافت با استفاده از دستگاه‌های کارت خوان بانکی

با استفاده از قابلیت اتصال به دستگاه کارتخوان بانکی، مبلغ درج شده در نرم افزار به صورت خودکار به دستگاه کارت خوان انتقال می‌یابد و می‌توان فاکتورهای فروش را سریعتر تسویه نمود.

دفتر چک و دریافت و پرداخت

انجام کلیه امور مالی دریافت، پرداخت، ثبت چک‌های دریافتی و پرداختی، امکان جستجو و دستیابی به اطلاعات مختلف چک از جمله چک‌های پاس‌شده، برگشتی، در جریان، هشدار چک‌های سررسید‌شده.

دریافت و پرداخت از صندوق‌های مختلف

با استفاده از راهکار فروشگاهی شایگان‌سیستم میتوانید از صندوق‌های مختلف دریافت داشته باشید و برای هر یک مدیریت جداگانه‌ای را اعمال نمایید و از دستگاه‌های کارت خوان بانکی استفاده کنید. همچنین با استفاده از قسمت تعریف انواع پرداخت، میتوانید پرداخت‌های مورد نیاز خود را مانند صندوق ۱، صندوق ۲، تنخواه گردان و … فعال نمایید و اولویت آنها را تغییر دهید. تسویه صندوقداران فروش و حجم فروش هر صندوقدار از دیگر امکانات برنامه می باشد.

تعدیل انبار

با استفاده از امکان تعدیل انبار میتوان مانده واقعی موجود در انبار فیزیکی را با تعداد مانده موجود در سیستم یکسان نمود.

ثبت هزینه و درآمدهای مجموعه

با استفاده از راهکار فروشگاهی شما قادر خواهید بود تمامی عملیات و تراکنش‌های خود را تحت سند حسابداری وارد سیستم نموده و از آن گزارش تهیه نمایید. همچنین قادر به ویرایش و طبقه‌بندی حساب‌های خود در درختواره حساب‌ها خواهید بود.

قابلیت استفاده در مانیتورهای تاچ اسکرین

با استفاده از مانیتورهای با قابلیت تاچ اسکرین، سرعت کار شما با نرم افزار افزایش یافته و می‌توانید عملیات مختلف را با سرعت بیشتری انجام دهید.

گزارش‌گیری‌های جامع

---------- پشتیبانی ----------

آموزش و بررسی خواسته‌های کاربران

جهت آموزش کاربران هنگام خرید همراه با بسته‌های نرم‌افزاری، سی دی آموزشی و کتاب راهنما ارائه می‌گردد. خریداران مستقر در تهران می‌توانند در محل شرکت از آموزش‌های عمومی و همچنین جلسات نصب و آموزش در محل خریدار برخوردار شوند. خریداران محترم سایر شهرها می‌توانند با هماهنگی از طریق نمایندگان شایگان‌سیستم از جلسات آموزش در دفتر نمایندگی برخوردار شوند. چنانچه کاربران نرم‌افزار پیشنهادات و درخواست‌هایی را داشته باشند می‌توانند به صورت مکتوب ارسال نمایند تا بررسی و اعلام نتیجه شود.

انجمن های پشتیبانی

همکاران بخش پشتیبانی ما با حضور در انجمن های پشتیبانی، پاسخگوی مشکلات احتمالی شما کاربران گرامی هستند، کافی است با ثبت نام در سایت و ورود به این بخش مشکل خود را مطرح کنید تا همکاران این بخش پاسخگوی شما باشند، همچنین شما می توانید از موضوعات مطرح شده و پاسخ دیگر کاربران نیز اطلاع پیدا کنید.

 

 

 

 

 

پشتیبانی اختصاصی

در صورتی که مایل نبودید مشکل خود را در قسمت انجمن مطرح کنید، یا احساس کردید نیاز به حریم خصوصی در بیان مشکل خود دارید، از طریق بخش ارسال تیکت مشکل خود را مطرح و ارسال نمایید تا در اولین فرصت یکی از همکاران بخش پشتیبانی پاسخگوی شما باشد. سوالات این قسمت به صورت اختصاصی پاسخ گفته می‌شود و کاربران از سوال و پاسخ کاربران دیگر اطلاع پیدا نمی‌کنند.

 

  

  

پشتیبانی تلفنی و حضوری*

چنانچه با هیچ یک از روش های فوق مشکلات احتمالی کاربر برطرف نشد، امکان ارائه خدمات پشتیبانی تلفنی، از طریق دورکاری و همچنین حضوری (در محل پشتیبانی شایگان سیستم (تهران یا شهرستان ها) و یا محل کاربر) نیز وجود دارد.

*این نوع از پشتیبانی ممکن است هزینه اضافی برای کاربر داشته باشد.

 

   

 

 

درخواست جلسه دمو

درصورتی که نیاز به مشاوره و یا درخواست جلسه دمو دارید با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان آفریقا (جردن)، بالاتر از میرداماد، خیابان ستاری، پلاک‌۳، ساختمان نقره‌چی، طبقه دوم 

کدپستی:۱۹۶۸۸۶۵۱۳۱
تلفن: ۴۱۹۷۲۰۰۰-۰۲۱
نمابر: ۴۱۹۷۲۹۹۹-۰۲۱

ایمیل: info AT shygunsys.net

 

 
 

نماد اعتماد الکترونیک

logo-enamad  logo-samandehi

 

شبکه های اجتماعی

شایگان سیستم در LinkedIn شایگان سیستم در Instagram شایگان سیستم در Telegram شایگان سیستم در Aparat