ابزارهای دسترسی

پورتال مشتریان

فارسی

|

English

پایگاه دانش

آنچه را که تحقیق و تجربه کرده ایم با شما به اشتراک می گذاریم

ثبت هزینه‌ها در فاکتورهای خرید و فروش

یکی از امکانات نرم‌ افزار حسابداری حسابگر، ثبت هزینه‌ها در فاکتورهای خرید و فروش می‌باشد. جهت انجام این‌کار پس از بازکردن فاکتور خرید و یا فروش و تکمیل اطلاعات طرف‌حساب و اقلام، منوی هزینه‌های فاکتور را کلیک نمایید.

 

  1. فرم تعریف هزینه‌های فاکتور در فاکتور خرید: در ستون مربوط به حساب هزینه، حساب مربوط به هزینه مورد نظر را انتخاب نمایید. اگر در ستون مربوط به نام حساب مقابل، حسابی انتخاب نشود و خالی باشد، هزینه انتخابی بدهکار و فروشنده بستانکار و اگر درستون مربوط به به نام حساب مقابل، حسابی را انتخاب کنید، حساب هزینه انتخابی بدهکار و حساب مقابل آن بستانکار خواهد شد.
  2. فرم تعریف هزینه‌های فاکتور در فاکتور فروش: در ستون مربوط به نام حساب ذخیره هزینه، حساب ذخیره هزینه مربوطه را انتخاب نمایید. اگر در ستون مربوط به نام حساب مقابل، حسابی انتخاب نشود و خالی باشد، حساب ذخیره هزینه بستانکار و مشتری بدهکار می‌شود و اگر در ستون مربوط به نام حساب مقابل، حسابی را انتخاب کنید، حساب ذخیره هزینه انتخابی بستانکار و حساب مقابل بدهکار می‌شود.

نکته: هزینه را می‌توانید به صورت درصد و یا مبلغ وارد کنید. جمع هزینه‌ها در قسمت هزینه در پایین فرم فاکتور نرم افزار مالی نمایش داده می‌شود. نکته: اگر می‌خواهید هزینه‌ها به صورت اتوماتیک نمایش داده شوند باید از قسمت اطلاعات پایه > تعریف پیش‌فرض‌ها > فروش / خرید، حساب‌های هزینه مرتبط خرید و فروش را مشخص نمایید.  بت هزینه در فاکتورهای خرید نرم افزار حسابداریثبت هزینه در فاکتورهای خرید نرم افزار مالیثبت هزینه در فاکتورهای فروش نرم افزار حسابداریثبت هزینه در فاکتورهای فروش نرم افزار مالی

مطالب مرتبط

نوشتن نظر و دیدگاه

نام، اجباری است.

پست الکترونیک، اجباری است؛ اما نمایش داده نخواهد شد.

ارسال

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان آفریقا (جردن)، بالاتر از میرداماد، خیابان ستاری، پلاک‌۳، ساختمان نقره‌چی، طبقه دوم 

کدپستی:۱۹۶۸۸۶۵۱۳۱
تلفن: ۴۱۹۷۲۰۰۰-۰۲۱
نمابر: ۴۱۹۷۲۹۹۹-۰۲۱

ایمیل: info AT shygunsys.net

 

 
 

نماد اعتماد الکترونیک

logo-enamad  logo-samandehi

 

شبکه های اجتماعی

شایگان سیستم در LinkedIn شایگان سیستم در Instagram شایگان سیستم در Telegram شایگان سیستم در Aparat