ابزارهای دسترسی

پورتال مشتریان

فارسی

|

English

پایگاه دانش

آنچه را که تحقیق و تجربه کرده ایم با شما به اشتراک می گذاریم

انواع تخفیفات در نرم‌افزار حسابگر

در نرم‌افزار حسابگر می‌توان انواع تخفیفات نقدی ردیفی و کلی را در فاکتورها اعمال نمود.

 

  1. تخفیف ردیفی فاکتور: در قسمت «اطلاعات تکمیلی ردیف فاکتور»، میتوان درصد تخفیف ردیف برای کالای مورد نظر را تکمیل نمود و این تخفیف به طور اتوماتیک از فی فروش کالا کسرخواهد شد و در این حالت حساب تخفیف، در سند حسابداری درگیر نخواهد شد. جهت دسترسی به اطلاعات تکمیلی ردیف فاکتور گزینه «...» در انتهای هر ردیف فاکتور را کلیک نمایید.
  2. تخفیف کلی: در این صورت در قسمت «تخفیف فاکتور» با وارد نمودن درصد تخفیف کلی فاکتور، درصد تخفیف بر روی جمع فروش کالا اعمال خواهد شد و حساب تخفیفات فروش در سند حسابداری نرم افزار فروشگاهی درگیر خواهد شد.
  • جهت تغییر حساب تخفیفات فروش از قسمت اطلاعات پایه > تعریف پیش‌فرض‌ها > برگه فروش ، حساب مربوط به تخفیف فروش را می‌توانید تغییر دهید.
  1. برای هر کالا میتوان تخفیف پیش‌فرض تعریف نمود. در این صورت درصد تخفیف پیش‌فرض به طور اتوماتیک طبق حالت «1» از فی فروش کالا کسر خواهد شد.
  2. در نرم افزار پخش مویرگی، امکان تعریف قوانین تخفیفات براساس مبلغ کلی فاکتور و یا هر ردیف کالا و با فیلترهای متنوع کالا، زمان، مشتری، مبلغ و ... وجود دارد. گزینه «اعمال تخفیف» در فاکتورهای فروش طبق قوانین تخفیفات در نسخه ویژه پخش عمل خواهد نمود.
  • چنانچه از تخفیف ردیفی در فاکتورهای خود استفاده می‌کنید جهت کنترل بهتر، با استفاده از مدیریت فیلدهای فاکتور (پارامتر شماره 25 خرید و فروش)، فیلدهای «فی قبل از تخفیف» و «فی تخفیف ردیف» را به فیلدهای انتخاب‌شده جهت نمایش اضافه نمایید.
  • پارامتر شماره 3 خرید و فروش تعیین می‌کند که در صورت داشتن تخفیف در فاکتور، درصد هزینه‌های فاکتور براساس مبلغ خالص (کسر تخفیف از مبلغ فاکتور) محاسبه خواهد شد.

انواع تخفیفات در نرم افزار فروشگاهی حسابگر

درصد تخفیف پیش‌فرض کالا

گزارشات تخفیفات در نرم افزار فروشگاهی حسابگر

مطالب مرتبط

نوشتن نظر و دیدگاه

نام، اجباری است.

پست الکترونیک، اجباری است؛ اما نمایش داده نخواهد شد.

ارسال

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان آفریقا (جردن)، بالاتر از میرداماد، خیابان ستاری، پلاک‌۳، ساختمان نقره‌چی، طبقه دوم 

کدپستی:۱۹۶۸۸۶۵۱۳۱
تلفن: ۴۱۹۷۲۰۰۰-۰۲۱
نمابر: ۴۱۹۷۲۹۹۹-۰۲۱

ایمیل: info AT shygunsys.net

 

 
 

نماد اعتماد الکترونیک

logo-enamad  logo-samandehi

 

شبکه های اجتماعی

شایگان سیستم در LinkedIn شایگان سیستم در Instagram شایگان سیستم در Telegram شایگان سیستم در Aparat