ابزارهای دسترسی

پورتال مشتریان

فارسی

|

English

پایگاه دانش

آنچه را که تحقیق و تجربه کرده ایم با شما به اشتراک می گذاریم

تعریف محل در نرم افزار حسابگر

هدف از تعريف محل‌ها در نرم افزار حسابداری حسابگر اين است که مناطق مختلف را با توجه به تقسيمات مورد نظر کاربران تعریف نمود و اشخاص و مشتریان را با توجه به محل‌های تعریف شده گروه‌بندی کرد تا بتوان از میزان فروش نمایندگان و مشتریان در یک محل خاص گزارشات موردنياز را تهيه نمود. برای تعریف محل موارد زیر را انجام دهید:

  1. از منوی اطلاعات پایه > محل‌ها > تعریف سطوح محل‌ها را انتخاب کنید.
  2. در پنجره باز شده دکمه جدید را انتخاب کنید و سطوح را تعریف کنید. توجه داشته باشید که امکان تعریف بیش از 10 سطح محل در این قسمت وجود ندارد.
  3. برای تعریف محل ها از منوی اطلاعات پایه > محل‌ها > تعریف محل‌ها را انتخاب کنید.
  4. در این بخش دکمه جدید را انتخاب کنید و اطلاعات شماره محل، نام محل، شماره سطح محل، نام سطح محل، شماره محل وابسته و نام محل وابسته را وارد نمایید. توجه داشته باشید که در تعریف سطح اول، احتیاجی به تعیین سطح وابسته نیست. برای این قسمت می‌توانید پس از تعریف اولین سطح، از نمودار سطحی باقی سطوح را تعریف نمایید که روش کار همانند تعریف حساب‌ها از نمودار سطحی حساب‌ها است.
  5. با تعریف کردن محل‌های مورد نظر می‌توانید هر یک از محل‌ها را به یک یا چند حساب (مشتریان، فروشندگان و ...) اختصاص دهید تا قابلیت گزارش‌گیری بر اساس محل مورد نظر را داشته باشید.

برای این کار لازم است تا از قسمت اطلاعات جزئی حساب‌های نرم افزار حسابداری کد یا نام محل مربوطه را برای حساب مورد نظر انتخاب کنید.  مسیر تعریف محل‌ها
تعریف سطوح محل‌ها
اختصاص دادن محل‌ به حسابدر ادامه، ویدئوی آموزشی مراحل تعریف محل در نرم افزار جامع مالی حسابگر با ذکر یک مثال قرار داده شده است.  

 

مطالب مرتبط

نوشتن نظر و دیدگاه

نام، اجباری است.

پست الکترونیک، اجباری است؛ اما نمایش داده نخواهد شد.

ارسال

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان آفریقا (جردن)، بالاتر از میرداماد، خیابان ستاری، پلاک‌۳، ساختمان نقره‌چی، طبقه دوم 

کدپستی:۱۹۶۸۸۶۵۱۳۱
تلفن: ۴۱۹۷۲۰۰۰-۰۲۱
نمابر: ۴۱۹۷۲۹۹۹-۰۲۱

ایمیل: info AT shygunsys.net

 

 
 

نماد اعتماد الکترونیک

logo-enamad  logo-samandehi

 

شبکه های اجتماعی

شایگان سیستم در LinkedIn شایگان سیستم در Instagram شایگان سیستم در Telegram شایگان سیستم در Aparat